من همینم
مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو /شاه بیتی میشود در دفتر ودیوان عشق

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 45896
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1


من همینم

 من همینم...



همیشه با حوصله جواب اس ام اس میدم...



هر وقت ازم بپرسی چطوری؟ میگم خوبم...



وقتی بارون میباره رگبار میزنه جای این که

 

زیر سقف پناه بگیرم زیر بارون

 

قدم میزنم...

توسرما حتى اگه دستام یخ بزنه

 

دستتو ول نمیکنم بزارم تو جیبم...



وقتى برف بباره جاى کنار پنجره نشستن

 

و چاى داغ خوردن پابرهنه زیر

 

 

سقف آسمون راه میرم...



چله زمستون بستنی میخورم...



این منم... یه اسفندی... که شبیه هیچ آ
دمی نیستم . .

 



نظرات شما عزیزان:

سیــــــنا
ساعت19:30---18 آبان 1393
سلام وبلاگ زیبایی داری
اهنگ وبتم قشنگه
بهم بسر ممنون


غریبه
ساعت0:49---14 آبان 1393
منم واچه اول زمستونم

سینا
ساعت22:55---7 آبان 1393
سلام فرشته جونم وبت واقعا خوشکله و پرمحتواست من خوشم اومد به وبه منم میامده باش مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : فـــــــــــــرشته